0
Hosted by uCoz
  • ¬чител¤м
  • ”чн¤м
  • —татут школи
  •  онцепц≥¤ розвитку
  • «акон про осв≥ту
  • –ежим роботи
  • ”сп≥шн≥сть
  • ћодель управл≥нн¤
  • ¬иховна робота
  • —портивн≥ дос¤гненн¤
  • —амовр¤дуванн¤
  • ƒит¤ч≥ орган≥зац≥њ
  • Ўк≥льне дозв≥лл¤
  • ‘ото
  • ¬≥део
  • √остьова
  • Ќав≥гац≥¤ по сайту
  •  1
    —татут школи
    √оловним завданн¤м навчального закладу Ї :
  • забезпеченн¤ реал≥зац≥њ права громад¤н на повну загальну середню осв≥ту на р≥вн≥ ƒержавних стандарт≥в осв≥ти;
  • вихованн¤ громад¤нина ”крањни;
  • п≥двищенн¤ ¤кост≥ навчанн¤ на основ≥ наступност≥ вс≥х ступен≥в ≥ р≥вн≥в навчальноњ системи, Їдност≥ њх завдань та принцип≥в;
  • наданн¤ можливостей учн¤м реал≥зувати ≥ндив≥дуальн≥ творч≥ плани;
  • всеб≥чний розвиток дитини, ¤к особистост≥ з урахуванн¤м њњ зд≥бностей, талант≥в;
  • вихованн¤ шанобливого ставлен¤ до родини, поваги до народних традиц≥й ≥ звичањв, державноњ та р≥дноњ мови, нац≥ональних ц≥нностей украњнського народу та ≥нших народ≥в та нац≥й;
  • оволод≥нн¤ навичками пошуковоњ роботи, в≥дпрацюванн¤ методики пошуку, в≥дбору, навчанн¤ ≥ вихованн¤ зд≥бних д≥тей, наданн¤ њм можливостей реал≥зац≥њ ≥ндив≥дуальних план≥в, зд≥йсненн¤ ранньоњ профор≥Їнтац≥њ та п≥дготовки до вищих навчальних заклад≥в;
  • запровадженн¤ ≥нновац≥йного зм≥сту навчального матер≥алу, метод≥в ≥ методик орган≥зац≥њ зан¤ть ≥з школ¤рами у взаЇмод≥њ з чинними програмами;
  • оволод≥нн¤ навичками науковоњ роботи;
  • створенн¤ умов самовираженн¤ дитиною свого "я" у навчальн≥й ≥ творч≥й прац≥;
  • формуванн¤ ≥ розвиток сусп≥льно зр≥лоњ, творчоњ особистост≥ з усв≥домленоњ громад¤нською позиц≥Їю, почутт¤ нац≥ональноњ самосв≥домост≥;
  • доб≥р зм≥сту ≥ форми партнерського сп≥лкуванн¤ дл¤ д≥тей 1, 2, 3, 4 клас≥в школи ;
  • створенн¤ системи метод≥в орган≥зац≥њ навчально-виховноњ д≥¤льност≥ д≥тей, завд¤ки ¤ким учитель може зд≥йснювати ≥ндив≥дуальний п≥дх≥д ≥ визначати навчальне навантаженн¤, розширювати самост≥йн≥сть у пошуках зв ' ¤зк≥в сп≥вроб≥тництва у постановц≥ власних задач ≥ проблем;
  • вихованн¤ громад¤нина сп≥втовариства, держави, св≥ту з усв≥домленн¤м його р≥зноман≥тност≥, ц≥л≥сност≥ та Їдност≥;
  • реал≥зац≥¤ права учн≥в на в≥льне формуванн¤ пол≥тичних ≥ св≥тогл¤дних переконань
  • зд≥йсненн¤ ранньоњ профор≥Їнтац≥њ ≥ загальноњ п≥дготовки до вступу у навчальн≥ заклади р≥зних р≥вн≥в акредитац≥њ;
  • п≥дготовка до прац≥ не лише з усв≥домленн¤м њњ необх≥дност≥, а й почутт¤м задоволенн¤ в≥д њњ духовних та матер≥альних результат≥в;
  • створенн¤ максимально спри¤тливих умов дл¤ духовного, емоц≥йного, ф≥зичного ≥ псих≥чного розвитку, готовност≥ до трудовоњ д≥¤льност≥, в≥дпов≥дност≥ за своњ д≥њ, зд≥йсненн¤ фундаментальноњ п≥дготовки з обраного проф≥лю;
  • вихованн¤ ф≥зично здорового покол≥нн¤, св≥домого ставленн¤ до свого здоров'¤ та здоров'¤ ≥нших громад¤н ¤к найвищоњ соц≥альноњ ц≥нност≥, формуванн¤ засад здорового способу житт¤, збереженн¤ ≥ зм≥цненн¤ ф≥зичного та псих≥чного здоров'¤ учн≥в;
  • допомогти учн¤м зрозум≥ти зм≥ни, що в≥дбулис¤ в пол≥тичному, економ≥чному житт≥ сусп≥льства;
  • формуванн¤ лог≥чного мисленн¤, мотив≥в та повед≥нки партнерства ≥ сп≥вроб≥тництва, комун≥кативних навичок;
  • формуванн¤ таких стор≥н д≥¤льност≥ ≥ ¤кост≥ особистост≥ ¤к самост≥йна постановка навчальноњ задач≥ ≥ виб≥р њњ розв ' ¤занн¤;
  • мотивац≥¤ та моб≥л≥зац≥¤ вольових зусиль у дос¤гненн≥ результат≥в д≥¤льност≥;
  • ≥н≥ц≥ативн≥сть у вибор≥ ≥ виконанн≥ певних соц≥альних ролей, зокрема тих, ¤к≥ безпосередньо пов ' ¤зан≥ з ви¤вами схильностей до духовноњ культури;
  • самоконтроль ≥ самооц≥нка власноњ д≥¤льност≥;
  • схильн≥сть до ризику, знижена тривожн≥сть;
  • ≥нтелектуальна працездатн≥сть з ви¤вами творчост≥ ≥ розумових зд≥бностей.

    ƒ≥¤льн≥сть навчального закладу будуЇтьс¤ на принципах :
  • науковост≥, гнучкост≥ ≥ наступност≥;
  • Їдност≥ нац≥онального ≥ загальнолюдського;
  • гуман≥зму ≥ демократ≥њ, доступност≥ ≥ оптимальних умов дл¤ реал≥зац≥њ зд≥бностей дитини, таланту, всеб≥чного розвитку;
  • пр≥оритетност≥ загальнолюдських ц≥нностей над пол≥тичними та класовими ≥нтересами;
  • незалежн≥сть в≥д пол≥тичних, громадських, рел≥г≥йних орган≥зац≥й;
  • диференц≥ац≥њ зм≥сту ≥ форм, розвиваючого характеру навчально-виховного процесу;
  • безперервност≥ дошк≥льноњ, шк≥льноњ та п≥сл¤ шк≥льноњ ланок осв≥ти;
  • ≥нтеграц≥њ з закладами, п≥дприЇмствами, установами;
  • гнучкост≥ ≥ прагматичност≥ в зм≥ст≥ та орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу;
  • в≥дпов≥дност≥ осв≥ти державному стандарту;
  • в≥дкритост≥;
  • сп≥вроб≥тництва ≥ сп≥впрац≥;
  • поЇднанн¤ державного управл≥нн¤ ≥ громадського самовр¤дуванн¤ в орган≥зац≥њ р≥зних форм д≥¤льност≥.
  • Ќавчальний заклад самост≥йно приймаЇ р≥шенн¤ ≥ зд≥йснюЇ д≥¤льн≥сть в межах своЇњ компетенц≥њ, передбаченоњ законодавством ”крањни, власним —татутом. « м≥ни до —татуту внос¤тьс¤ в пор¤дку, встановленому дл¤ його реЇстрац≥њ. Ќавчальний заклад самост≥йно приймаЇ р≥шенн¤ ≥ зд≥йснюЇ д≥¤льн≥сть в межах компетенц≥њ, передбаченоњ чинним законодавством, ѕоложенн¤м про середн≥й загальноосв≥тн≥й навчально-виховний заклад та власним —татутом.

    Ќавчальний заклад:

    - несе повну в≥дпов≥дальн≥сть перед батьками, сусп≥льством та державою за реал≥зац≥ю обраних форм навчально-виховного процесу, в≥ковим психоф≥з≥олог≥чним особливост¤м д≥тей, забезпеченн¤ належних сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних умов, збереженн¤ њх здоров , ¤, ¤к≥сне засвоЇнн¤ навчального матер≥алу на р≥вн≥ державних вимог до загальноњ середньоњ осв≥ти, норм загальнолюдськоњ етики ≥ морал≥;
    - дотриманн¤ догов≥рних зобов , ¤зань з ≥ншими суб , Їктами осв≥тньоњ, виробничоњ, науковоњ д≥¤льност≥ та приватними особами, в тому числ≥ зобов , ¤зань за м≥жнародними угодами;
    - дотриманн¤ ф≥нансовоњ дисципл≥ни.

    ¬ипускники навчального закладу одержують документ про осв≥ту встановленого зразка. ¬ навчальному заклад≥ визначена украњнська мова навчанн¤, вивчаютьс¤ англ≥йська ≥ рос≥йська мов и . ќрган≥зовуЇтьс¤ також навчанн¤ за такими проф≥л¤ми: природн ичим, технолог≥чним, сусп≥льно-гуман≥тарним, ф≥лолог≥чним.

    1.1. Ќавчальний заклад маЇ право : проходити в установленому пор¤дку державну атестац≥ю; визначати вар≥ативну частину робочого навчального плану; користуватис¤ п≥льгами, що передбачен≥ державою; визначати форми ≥ засоби орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу; визначати шк≥льний компонент зм≥сту осв≥ти, розробл¤ти ≥ впроваджувати власн≥ програми навчальноњ та науково-методичноњ роботи з урахуванн¤м державних стандарт≥в; визначати контингент учн≥в; сп≥льно з вищими навчальними закладами, њх кафедрами або ф≥л≥ал≥ми, науково-досл≥дними ≥нститутами та центрами проводити науково-досл≥дну, експериментальну, пошукову роботу , що не суперечить «аконодавсту ”крањни; використовувати р≥зн≥ форми морального ≥ матер≥ального заохоченн¤ до учасник≥в навчально-виховного процесу; орган≥зовувати п≥дготовку, переп≥дготовку, п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ та стажуванн¤ педагог≥чних кадр≥в; створювати структурн≥ п≥дрозд≥ли, формувати штатний розпис, встановлювати форми зароб≥тноњ плати ≥ матер≥ального заохоченн¤ в межах власного кошторису; запрошувати на роботу спец≥ал≥ст≥в, у тому числ≥ ≥ закордонних, на догов≥рних (контрактних) умовах. бути власником ≥ розпор¤дником рухомого ≥ нерухомого майна зг≥дно з чинним законодавством та власним —татутом; отримувати кошти ≥ матер≥альн≥ ц≥нност≥ в≥д орган≥в державного управл≥нн¤, юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б; залишати у своЇму розпор¤дженн≥ ≥ використовувати кошти в≥д господарськоњ д≥¤льност≥ у пор¤дку визначеному законодавством ”крањни ; розвивати власну соц≥альну базу, мережу спортивно-оздоровчих, л≥кувально-проф≥лактичних ≥ культурних п≥дрозд≥л≥в; спр¤мовувати кошти школи на буд≥вництво або благоустр≥й соц≥ально-побутових об , Їкт≥в; зд≥йснювати кап≥тальне буд≥вництво ≥ реконструкц≥ю, кап≥тальний ремонт на основ≥ договор≥в п≥др¤ду чи господарським способом; встановлювати Їдиний зразок шк≥льноњ форми дл¤ учн≥в ; налагоджувати зв'¤зки, укладати договори, угоди про сп≥вроб≥тництво з р≥зними фондами установами, орган≥зац≥¤ми в≥дпов≥дно до чинного законодавства надавати платн≥ навчальн≥ послуги, курси за вибором, ≥ндив≥дуальн≥ зан¤тт¤, п≥дготовку до вступу у ¬”«и , передбачен≥ ѕерел≥ком платних послуг, затверджених постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 20.01.1997 р. є 38; створювати структурн≥ п≥дрозд≥ли, формувати штатний розпис, встановлювати форми зароб≥тноњ плати ≥ матер≥ального заохоченн¤ в межах власного кошторису; займатис¤ господарсько-виробничою д≥¤льн≥стю.

    1.2.“ерм≥н навчанн¤ в навчальному заклад≥ 12 рок≥в (4 роки в школ≥ ≤ ступен¤, 5 рок≥в в школ≥ ≤≤ ступен¤, 3 роки в школ≥ ≤≤≤ ступен¤). ”чн≥ навчаютьс¤ в м≥шаних класах. ” навчальному заклад≥ створюютьс¤ та функц≥онують:
    -психолог≥чна служба закладу;
    -соц≥альна служба закладу;
    -центр методичноњ роботи;
    -центр виховноњ роботи;
    -науково-методична рада;
    -дит¤че об'Їднанн¤;
    -творч≥ та динам≥чн≥ групи вчител≥в;
    -методичн≥ лаборатор≥њ педагог≥в.
    1.3. Ќавчальний заклад функц≥онуЇ ¤к центр розвитку особистост≥, зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть у склад≥ шк≥л:
    початкова школа - школа радост≥;
    V - V ≤≤ класи - школа ор≥Їнтац≥њ;
    VII ≤ - ’≤≤ класи - школа визначенн¤.
    1.4.ћедичне обслуговуванн¤ учн≥в забезпечуЇтьс¤ засновником, м≥сцевим органом державного управл≥нн¤ ≥ зд≥йснюЇтьс¤ м≥ською дит¤чою пол≥кл≥н≥кою.
    1.5.¬заЇмов≥дносини навчального закладу з юридичними ≥ ф≥зичними особами визначаютьс¤ зг≥дно з чинним законодавством, договорами, що укладен≥ м≥ж ними.
    1.6.¬ навчальному заклад≥ може бути св≥й герб, г≥мн, прапор,  одекс чест≥, розроблен≥ науково-методичною радою ≥ затверджен≥ конференц≥Їю.
    1.7.Ќавчальний заклад може мати св≥й друкований орган - шк≥льну газету.